Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Moutfitters.si so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Moutfitters.si upravlja podjetje ERCO I d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik), kot ponudnik fotografskih storitev in spletne trgovine.

Ponudnik je onemogočil registracijo uporabniškega računa. Za nakup v spletni trgovini registracija ni potrebna, vendar mora nakup vsebovati obvezne elemente potrebne za uspešno izvedbo naročila. Z nakupom kupec soglaša z uporabo osebnih podatkov za obdelavo naročila in komunikacijo v zvezi z naročilom.

Podatki pridobljeni v zvezi z nakupom ne bodo deljeni tretjim osebam, razen dostavni službi. Za vsakršno drugo komunikacijo je ponudnik dolžan pridobiti soglasje kupca oziroma obiskovalca spletne strani.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami),

  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

  • način plačila in dostave,

  • časovno veljavnost ponudbe,

  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba spletne trgovine Moutfitters.si spreminja hitro in pogosto. Cene so predstavljene kot Redne cene. Redne cene so cene, ki jih oblikuje ponudnik blaga oziroma storitev. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta.

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Moutfitters.si omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu (po povzetju)

  • z nakazilom na račun upravitelja spletne trgovine Moutfitters.si – ERCO I d.o.o. po ponudbi/predračunu,

  • s kreditnimi karticami preko plačilnega sistema PayPal

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju ali preko elektronke pošte, z razčlenjenimi postavkami, količinami in zneskom DDV ter morebitno dostavo. Račun izda ponudnik odvisno od načina plačila oziroma načina dostave:

  • z gotovino ob prevzemu (po povzetju ali pri osebnem prevzemu) prejme kupec račun ob prevzemu blaga v tiskani obliki

  • če je blago plačano z nakazilom na račun (neposredna bančna transakcija) in je blago poslano po pošti prejme kupec račun ob prevzemu blaga v tiskani obliki

  • če je blago plačano preko plačilnega sistema PayPal) in je blago poslano po pošti prejme kupec račun ob prevzemu blaga v tiskani obliki



NAČINI DOSTAVE IN CENE DOSTAVE

  • PO POVZETJU – kupec prejme naročeno blago po povzetju na naslov za dostavo. Kupec je ob prevzemu pošiljke dolžan plačati celotno kupnino. Poleg zneska računa, ki vsebuje blago in stroške dostave, kupec plača tudi provizijo Pošti Slovenije skladno z njihovim aktualnim cenikom Pošte Slovenije.

Cene dostave:

  • Dostava po Sloveniji Pošta Slovenije: 3,50€

  • Dostava po Sloveniji DPD: 4,00€

Redna cena je cena za vse izdelke v ponudbi spletne trgovine Moutfitters.si Vse cene vsebujejo 22% DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub želji, da bi zagotovili točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o oddaji naročila ali ponudnik prejme sporočilo o prejemu naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo PREJETO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo z bistvenimi elementi naročila (številka naročila, podatki kupca …) na elekrtonski naslov: info@Moutfitters.si.

2. Naročilo V OBDELAVI

Ko je naročilo plačano oziroma če bo naročilo plačano po pozvetju, dobi status V OBDELAVI. Takrat ponudnik obvesti kupca o prejetem naročilu na elektronski naslov. Ponudnik se zavezuje odpremiti naročilo v statusom V OBDELAVI v roku 24 ur.

3. Naročilo ZAKLJUČENO

Ponudnik v dogovorjenem roku (24 ur) blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Po zaključenem naročilu je pričakovana dobava naročila 2 delovna dneva od dneva, ko je bilo naročilo odposlano (status ZAKLJUČENO). V kolikor blago ni dostavljeno v omenjenem roku mora kupec kontaktirati ponudnika na elektronski naslov info@Moutfitters.si. Ponudnik mu je dolžan v najkrajšem času posredovati podatke o pošiljki.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da v 8 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, na kontaktni e-naslov info@Moutfitters.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vračilo plačila bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Naša želja je vračilo denarja na tekoči račun potrošnika, razen če ta ne želi vračilo denarja v isti obliki, kot je bilo plačano blago. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

  4. o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

  5. dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;

  6. dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Za vsa vprašanja, težave ali pomisleke nam pišite na info@Moutfitters.si

GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

STVARNA NAPAKA

Prodajalec (v nadaljevanju tega ERCO I d.o.o.) mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

  5. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

  6. Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva( Ali je to zakosko?), ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali

  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali – blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

V primeru storitev ima potrošnik pravico, če je bila ta opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:

  • odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali

  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi

ali

  • ponovno opravi storitev ali – vrne plačani znesek.

Roki, ki so določeni za odgovornost prodajalca za stvarne napake, se smiselno uporabljajo tudi za izvajalca storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

Če v primerih napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

VARNOST

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Spletna trgovina Moutfitters.si (v nadaljevanju ponudnik) se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu podatkov ZVOP-1 in Uredbo Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov (GDPR).

Ponudnik pridobiva podatke pri oddaji naročil uporabnikov, ki so potrebni za izvedbo naročila. Pri ostalih vrstah komunikacije, kot je e-pošta s povpraševanji, reklamacijami, naročili in vračili izdelkov ter komunikacija preko družbenih omrežij ali po telefonu;, s piškotki pri pregledovanju naše ponudbe ali izvedbi naročila, z vašo privolitvijo, ki jo lahko prekličete ali nastavite na kateremkoli mestu na naši spletni, na dnu strani. Poglavje: Nastavitve piškotov

Ponudnik hrani IP naslove kupcev na spletni strani Moutfitters.si in tudi:

  • ime in priimek,

  • e-poštni naslov,

  • kontaktni telefon,

  • primarni naslov,

  • naslov za dostavo,

  • državo prebivališča,

  • druge podatke, ki jih uporabnik sam vnese pri zaključku nakupa, npr. Ime podjetja, davčna številka podjetja.

Številke bančnih kartic in druge finančne podatke ponudnik ne prejema in jih ne hrani. Ponudnik dobi le potrdilo o izvedeni transakciji.

Vsi uporabniki lahko ponudniku pošljejo zahtevo za izbris osebnih podatkov na elektronski naslov: info@Moutfitters.si

Naročila in vsi z njim povezani podatki bodo izbrisani le v primeru izrednega zahtevka s strani kupca. Podatki o naročilih se hranijo v skladu z zakonodajo.

Pridobljeni podatki se hranijo do preklica ali do rokov, ki jih predpisuje zakonodaja.

Zasebnost naših uporabnikov je eno izmed področij, katerega obdelujemo ločeno in z maksimalno pozornostjo. Prenos podatkov na spletno stran je varovan s certifikatom, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi sam uporabnik, in sicer tako, da poskrbi za varnost z ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

Ponudnik bo uporabljal podatke uporabnikov v sledeče namene:

  • Za izvedbo naročil,

  • za reševanje reklamacij,

  • ter hranjenje podatkov o nakupu skladno z zakonodajo.

Ponudnik bo posredoval osebne podatke v sledečih primerih:

  • Pogodbenim podjetjem, ki dostavljajo kupljeno blago, bo ponudnik podal le najosnovnejše podatke, potrebne za dostavo, kot so: ime in priimek ali naziv podjetja, naslov dostave, kraj in telefonska številka.

  • V primeru reševanja reklamacij preko ponudnika, bo ponudnik posredoval informacije potrebne za rešitev reklamacije.

  • Izjemno razkritje osebnih podatkov: zbrani in obdelani podatki bodo razkriti le v primerih, ki jih določa zakon za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja ERCO I d.o.o.

IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI

Vse pri ponudniku redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s ponudnikom.

Za uveljavljanje vaših pravic do izbrisa podatkov, popravkov, omejitev ipd. nam pišite na:

  • e-pošto: info@Moutfitters.si

  • naslov: ERCO I d.o.o., Žorgova ulica 27, 1231 Ljubljana

V kolikor pa menite, da so vam z naše strani kakorkoli kršene pravice z naslova varstva vaših osebnih podatkov, lahko kadarkoli podate pritožbo pri nadzornemu organu – Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana,

KOMUNIKACIJA

Z oddajo naročila kupec soglaša z uporabo osebnih podaktov in komunikacijo. Ponudnik si pridržuje pravico stopiti v stik s kupcem za razjasnitev nejasnosti oziroma odprave morebitnih napak pri naročilu.

VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti artikla.

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko komunicira po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@Moutfitters.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Spletna trgovina Moutfitters.si skladno z zakonskimi normami ne priznava nikakršnega reševalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

REŠEVANJE SPOROV

Ponudnik si v skladu z dobrimi poslovnimi običaji ter skrbnostjo dobrega gospodarja prizadeva, da s svojim kupci ne prihaja v spor. V kolikor pa do spora vseeno pride, ga ponudnik in kupec rešujeta sporazumno in v dobri veri. V nasprotnem primeru je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

ZAVRTITE KOLO SREČE!

Poizkusite srečo in dobite kupon
Eno vrtenje kolesa na en e-naslov
Ne goljufamo! Kupon je resničen!
Poizkusite srečo
Strinjam se s pogoji poslovanja.
Nikoli
Opomni kasneje
Ne, hvala